czwartek, 14 lutego 2013

Herbata w Menu

powiem tak
WOW!!!!!
no zobaczcie sami,
jakie cuda wpowstały w naszej tagowej wymianie:D:

1. Pshoom- Tores






10. Dorotka - Goga





16. Tusia - Mrouh




tam gdzie nie ma zdjęcia, to po prostu ja go nie dostalam, (być może wina to mojej skrzynki) ale ufam, że wymiana doszła do skutku:)
(jak co, podeślijcie fotki e.mroz@poczta.onet.pl)

niektóre tagi miały dwie strony- zajrzyjcie na blogi- naprawdę warto!

Kolejny temat w naszym menu
wybrany przez Dorotkę to :
"KAWA"
Kto chętny???
(zapisy pod postem do 21 lutego )

50 komentarzy:

Eliza Trojanowska pisze...

ile cudowności! teraz tylko siedzieć i kontemplować. :)
oczywiście odcinka kawowego sobie nie mogę odmówić!

Tores- pisze...

Obłędne są wszystkie - Cynka z Agnieszką Anną się zgrały z bladościami :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

:)i więcej takich siostrzanych jest, nie? super wyszło!
Toresie reflektujesz i na kawkę?

Aka pisze...

Z filiżanką u boku podziwiam cuda :) Dzięki za wspólną herbatkę! A i na kawę się piszę :)

Muszelia pisze...

Rumianek z Melisą :D to czysty przypadek :D Ja chyba po raz pierwszy się skuszę na kawę :D
Przepiękne prace.

Anonimowy pisze...

Piszę się na kawę :-)

Tusia Lech pisze...

Ja podesłałam 2 godziny przed publikacją posta...

Tusia Lech pisze...

I na kawę się zapisuję :)

MELISA pisze...

O wow ale cuda cudowne!!! wszystkie są takie bardzo bardzo herbaciane ;)a teraz można się delektować :)ale chce się więcej!!!!to czas na kawę o takkkk :)

Mila Blaszta pisze...

Się zgłaszam na kawkę :) Bo na herbatę nie dałam rady...

Boei pisze...

Zachwycające tagi! Zapisuję się na kawową wymianę:)

adda pisze...

Ja też lubię kawkę...

Guriana pisze...

piękności!!!...kawa tez obowiązkowo:))

skrzatka pisze...

Dopiero w kupie to jest efekt!
To teraz kawa, raz!

Ina pisze...

Na herbatkę nie zdążyłam (a teraz żałuję, żałuję), ale kawy sobie nie odpuszczę! ;)

BRONKA pisze...

Po 40 min. stania w kolejce na poczcie zarzekałam się że nigdy więcej....ale co tam , wypicie filiżanki herbaty takim towarzystwie rekompensuje wszystko;-D
Pełna podziwu i wzbogacona o doświadczenie, dosiadam się do kawowego stolika :-))


Michelle pisze...

Ja za kawą nie przepadam, ale artystyczna kawusię poproszę :) Proszę mnie dopisać :)

Sigrun pisze...

Ja tez na kawke chce. Takie herbaciane cuda stworzone, ze ach...

Brunetka pisze...

Kawusiaaaaaa mrrrrr. Z przyjemnością się zapisuję :)

Unknown pisze...

Jak herbatka to i kawka :) bardzo chętnie :))
A prace są boskie i faktycznie tak zebrane w jednym miejscu dają super efekt :))

Kasia Krzymińska pisze...

ja na kawę oczywiście również.

Pati pisze...

dopisuję się... uwielbiam kawę :)

Tores- pisze...

Oczywiście, że poproszę kawę, w takim towarzystwie grzech byłoby nie skorzystać :)

mina juveler pisze...

ja na wymianę się jeszcze nie odważę, na razie pozachwycam się Waszymi:) piękne są:)

Offca pisze...

Dziękuję za super herbacianą zabawę :) i piszę się na kawkę :)

pshoom pisze...

I ja poproszę kawę ;)

Enthia pisze...

Wasze tagi są boskie! :)
Postanowiłam sama wziąć udział w kawowej wymianie.

Makartina pisze...

Przecudne. Na herbatę nie mogłam się zdecydować i żałuję. Na kawę się zapisuję chętnie.

AgnieszkaAnna pisze...

czy kawę z mlekiem mogę prosić?

Dona pisze...

Cudne te prace :D Tym razem na kawę też się piszę :)

JaMajka pisze...

Niesamowite <3 Poproszę kawę również :)

Agata Pinezkowa pisze...

ja zaproszenie na kawę przyjmę z miłą chęcią!

Trzpiot pisze...

dzień bez kawy- stracony. Piszę się oczywiście :)

Alegria pisze...

zdecydowanie tak , ciąg dalszy jak najbardziej:)

Zyta kolorynietoperza.blogspot.com pisze...

Czy można???

qedziorq pisze...

Niezwykle udana wymiana, tyle cudowności, że nie wiadomo, gdzie oczy podziać. I kawę poproszę także:)

Goga pisze...

Ja także chce dołączyc do wymiany tagowej o tematyce Kawki :)

Barbetka pisze...

No wreszcie wróciłam do świata netu - zapisuję się obiema rękami na KAWĘ.

Mrouh pisze...

Kawę też poproszę:-)

urtica pisze...

i ja:)

tymonsyl pisze...

ja też:-)

Majka - Karolina Majewska pisze...

ja też bym chciała :), bo herbatkę przegapiłam :)

Dorota Dołęga pisze...

ja też chcę, oczywiście :)

Dorota Dołęga pisze...

ja też chcę, oczywiście :)

Shraddha pisze...

i ja się zapisuję :)

elpimpi pisze...

Cudne tagi! Po herbatce czas na kawkę! Zgłaszam się i ja! :-)

Lena Wz pisze...

Tagi są przepiękne, co jeden to zachwyca!!!
Od opublikowania posta, wchodzę, wychodzę.... w końcu zdecydowałam! Biorę udział :-)

Unknown pisze...

JA też się piszę na kawową wymiankę :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

koniec zapisów :)

~*~Patty S pisze...

WOW
O
W

Fantastic creativity and now I am thirsty for a cup of tea ;)
oxo